Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Satu Hari di Old Taste Segamat!
Saturday, October 30, 2010 | 0 10 org tgh komen!


Disebalik Old Taste Segamat yang memberi 1000 kenangan =)




18.10.10 Isnin, 4.00pm



Aku & ara rase cam nak study kat old taste, segamat..
Siap2, gerak dari rumah terus ke old taste..

dah sampai kitorang pilih seat yg boleh sandar.. ye lah cakap nak study kan??

Ade mamat sorang ni usha pelik je kat kitorang berdua....

aku : dah kenapa la mamat ni kan (cakap dlm hati)

dah jumpe seat yg best.. kitorang pon duduk.. elok je blakang meja mamat usha pelik td.


Aku perkemas kan duduk dan dengan berani nya aku berkata

'pandang - pandang'

simple kan ???


sangat simple tapi boleh menyebabkan pergaduhan.. =((

nak dijadikan cerita.. mamat usha pelik tuh boleh plak dengar suara aku..

die dgn kawan die, aku dgn ara....

mamat usha pelik : xboleh ke nak pandang2 ?? bla bla bla

die bebel kat aku.. lg sikit je leh bawak bergaduh..

naseb baik kawan die yg tenangkan die.. (fuh, selamat aku.. da la mse die bebel tuh sume orang

pandang kami)

last2.. kitorang tuka meja.. tapi still ley sandar =)

tapi mood nak study dah ilang... =(

wat jugak latihan past year question walaupun separuh je jalan...


p/s :

masih xleh lupe kan muke mamat usha pelik yg ala2 jawa...

jgn diketemukan lagi ya =)

Labels: , , , ,



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

This time for Africa ya ^0^
Blogger yg Degil!
Yahoo Invisible Detector
Download Cute Cursors
Am crazy about Cranberries
Aku & Cinta
Tutorial : How To Download Video from Youtube With...
Wali band - Yunk(lyrics)
Wali band - Baik - baik Sayang(lyrics)
Budak Sekolah Degil
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!