Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Selamat datang Ya Ramadhan
Sunday, August 30, 2009 | 0 10 org tgh komen!

Assalamualaikum w.b.t

22 hb Ogos 2009.....
Semua umat menjalankan ibadah puasa....
Kali ni, buat pertama kali nyer, aku menyambut bulan puasa tanpa family. Aku x tak balik kampung sebab ade macam2 test.. Tak sempat nk balik.. Rumah aku jauh di utara nu... Study kt Johor.. Naik bas dalam 8 or 9 jam baru sampai...
Esok merdeka.. aku tak balik jgk.. Macam biase habiskan masa dlm bilik ngadap laptop... Sabtu lepas aku ade 2 test - Costing dgn Acctg sbjek... 2 tests in the same day... mcm nk gile gak aku nk cover sume chapter tuh.. Da la sume kire2... theory pon ade gak...
Dalam kul 5.30 pm td.. my bro in law dtg... Abg Apis bwkkn aku juadah berbuka puasa.. Nasi beringin, kueh, murtabak, rendang daging ngan air durian belanda.. Yummy... penoh gak perot aku hari ni... Lauk rendang daging tu untuk sahur nanti.. Ermmm... dpt angpau dr Abg Apis... Jangan jeles... hihiih pose pon x abis lg kan....
Sebenarnye aku planning dgn akak2 roomate aku nk berbuke kat luar.. Tapi kete sewe xdpt plk... So, aku temankn dorang ke bazar kt bawah ni jele.. Ramai student balik.. Cuti sampai Isnin kn.. Dorng nk spend time ngn family dorg... Cam aku ni... rumah jauh, xpayah la nk membazir blik umah selalu... Nk dekat raye nnt aku blik jgk...

Selamat Menyambut Ramadhan Al- Mubarak....
Semoga Ramadhan kali ini memberi makna kepada kita semua... Aminn....

Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

♥More Amazing Pictures♥
♥Amazing pictures♥
Pieces of Words
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!