Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Aku Cemburu!!
Saturday, March 6, 2010 | 2 10 org tgh komen!

Dah lama x update blog aku nih maklum lah sem akhir busy dengan assignment dan mcm2 hal lg... bile aku check blog member2 aku yang lain, sume cantik2... jeles2... Finally, aku wat keputusan utk mncuri sedikit mase utk update n tuka layout blog..

Blog Paah...aku bukan nk ckp la... tapi memang reality kot.. blog die sgt2 menarik n tertarik utk menarik org lain nk tahu kisah die yg selanjutnyer... OK2... promote blog paah lak pulak kan.. Aku just nk inform korang yg aku :

1# Petang tadi, aku ade test FAR.. USaha?? mesti.. Doa?? semestinya mak abah yg akan setia mendoakan kejayaan aku... sekarang just tunggu result je nanti.. KECut perut kalau di pikir2kan....

2# Aku nak kongsi rahsia macam mane kite sebagai seorang student ni xpernah kering dengan duit... ( bukan utk sume student jer).... maksud aku, duit untuk makan pakai tu ade la... xde la sampai akaun bank 0 jer...
-->>Rahsia die --surah al-waqiah.. alhamdullillah aku amalkan bace surah ni lepas solat rezeki aku datang mencurah2... aminn... Yaa.. aku ngaku aku xde loan.. tapi Alhamdullilah rezeki yg Allah berikan x pernah putus ( maybe sbb aku anak bongsu ker??) Sekarang adik roomate aku pon bace jgk sbb aku rekemen kt die lor... sebenarnye, surah itu nak lebih afdal lagi di bace selepas solat subuh...

3# Kelas aku semester ni hari2 pagi pukul 8a.m.. Hari selasa lagi la.. full n pack... dari pukul 8a.m sampai 6p.m.. Tuhan saje yang tahu betape penat nye aku.. Sabar aishah, this ur last sem, try ur best.. buktikan pada family kau pon boleh berjaya macam orang lain...

4# Bermula hujung tahun lepas, nov 2009 dan dec 2009 aku dapat dua orang anak buah sekali.. lelaki dan perempuan.. zahra dan ammar irfan... anak kak aji dan anak kak ina... makin bertambah anak2 buah aku... Adik beradik aku semua dah kawen da.. tinggal aku je.. aku jer?? bile lagi?? mak cakap kat aku.., kau jangan nk berangan nk kawen selagi kau x pegang degree... its normal thing rite?? Semua parents nk tengok anak2 nyer berjaya.. bile kite berjaya, kite boleh balas jasa dorang kn...Kalau kite sebagai anak x tolong dorang.... sape lagi kan??

5# Maybe abis jer Diploma ni, aku keje kot.. Nak kumpul duit sikit pastu nk sambung degree plak.. kang xde degree, orang pon xnk... keje pon xdapat..(da la rupe pon xde).. huhu... Dunia sekarang ni da maju, budak2 makin pandai2... at least mesti ade degree klau nk idop senang.. Mak, abah, kak ji, abg nua, kak ija, kak ina, abg apis.. doakan kejayaan aku supaya aku dapat balas jasa kalian.. aminn....

6# Cinta?? Persoalan nya.. perlu ker kite bercinta?? adoiii.. susah nk jawab soalan ni.. bagi aku cinta itu perlu kalau ade tujuan yang tertentu( pikir postive k)..
aku susah nak percaya kn cinta... adoiii masalah besar nih... hehee.. lantak la.. ade jodoh.. ade la cinta tu nanti... lagi pon cinta datang dan pergi...

p/s : assignment banyak.. kene settlekn dulu... jumpe lagi...

Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

:: Anak buah baru::
::Damai - Ito - Geng: Pengembaraan Bermula::
::Be A Ninja In 30 Seconds::
::Make-up - Simple Fast::
::Make-up - Aurora Eyes::
::Make-up - Seductive Vampire::
::Make-up - Barbie transformation::
::Your Personality::
::Health Info : The Seven Dangerous Acts After Meal::
::IMPORTANCE OF SLEEPING & WAKING UP::
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!