Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
2011 : Tahun baru, Azam baru, & Tempat baru
Saturday, January 1, 2011 | 4 10 org tgh komen!


Salam blogger... agak lama aku x mengupdate blog atas sebab2 tertentu.. busy dengan final exam,busy dgn cuti semester, dengan anak2 buah yg menakal... pendek kata, memang sibuk & xsempat nak update blog..
Kenangan bulan2 terakhir sebelom masuk tahun 2011


NOV' 10
Mengsibuk kan diri dgn final exam. Settle paper x silap 11.11.10.. pastu amik bas terus gerak ke Kedah.. Perjalanan yg ambil masa dalam 7-8 jam.. Bee(hamster) pon ikut aku balik kedah.. Mak ikut kak Ajie untuk konvo kat uitm Shah Alam kos master civil eng(environmnt).. jelesnye aku...
Sepanjang 3hari mak xde kt rumah, aku lar yg kena masak sbab 2 anak buah aku dtg rumah
(almaz dan maisarah)..Bulan ni jgk settlekan latihan 10 jam memandu untuk ambil lesen P. Kat rumah mmg xleh nak on9..line broadband langsung xleh nak detect.. saba je lar..


DIS' 10

19.12.10
Tarikh yg keramat sebab hari ulang tahun aku & satu lagi aku test jpj pada hari yg sama...
ingat test jpj sama dgn besday ada luck cikit rupa2 nya luck sampai x penuh.. aku pas parking jew.. kt on the road cam hampeh.. Fail.. belaja kt situ bawak kete kancil.. test jpj kene drive Viva plak dgn gear ketat, clutch ntah pape..ishhhhh.... tester garang.. mmg masak la aku hari tuh..
20.12.10
Malam ni abg aku ambik aku... pastu kitorg gerak ke Kuala Kangsar, Perak ambil Maisarah..
Dalam pukul 11.30pm kitorang pon gerak ke Sg.Petani, Kedah. Sampai lebih kurang dlm pukul 2.30am... aku x ngantok plak pagi tuh..sampai2 mandi2.. bukak lappy 'on9' la.. dah sebulan xon9.. lappy aku prob die punyer keyboard key huruf k dgn l.. nak update blog mmg xfeel la.. bukak uitm student portal.. check application for degree...

Alhamdullilah, aku dapat sambung lg degree kat Uitm Pantai Timur... Kelantan or Terengganu?
Teka teki .. sape betul dpt free lunch tajaan diri sendiri..

seminggu kat rumah abg kat sg.petani, aku pergi ke rumah kak ajie plak... jalan2 sne..
kak ajie : tenkiu sbb bg kasut 3 pasang, seluar setan sepasang, mamam kat Secret Recipe, & etc.. Sayang kak jie..

29.12.10
Aku balik dr rumah kak Ajie ke kg dgn Kak Ija, abah, mak, & Almaz.. Sampai rumah terus ke pekan amik ic aku yg dah siap.. balik rumah.. gerak ke Parit Buntar plak.. buat medical check up.. dah settle balik rumah kak ija dah ciap2 dalam kete die ajak kitorang ke Kulim...
g Giant Kulim, makan kat Sushi King kat sne.. Yummy.. Tenkiu kak ija .. lap u..
pastu balik rumah.. smbg packing lg..

31.12.10
Aku, abah ,mak & abg aku gerak dri rumah jam 10am ke Kuala Terengganu sampai lebih kurang 6pm... Nasib baik la ada saudara kak ipar kat sni.. xla sesat kt sni.. Sampai je kitorang minum dkt Resort Pantai Batu Burok... cantik pantai die, tapi xboleh nak mandi manda sini. bahaya.. Ombak kuat.. then, kitorang check in kt salah satu homestay kat sini..Rumah 2 tingkat, 4bilik, 2 toilet.. macam rumah sewa lame aku kat Johor dulu.. Kire ok la.. sbb suma ada.. aku ingt kan kalau homestay rumah die macam rumah papan..

1.1.11
Pagi ni aku bangun, pnjam lappy abg aku.. on9 dan update blog... maybe ptg ni kitorg jln2 area sni...nak keropok lekor ?? gtaw lar.. kot2 boleh tolong belikan.. hehe.. nanti aku update lg ya..




miss sha said : tempat study baru.. kene cari kawan baru lg... 1 Malaysia ni la gamak nya jadi kawan aku.. semua tempat aku pergi nnt..

Labels: ,



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Kami Admin Kami Blogger Malaysia
Sepetang bersama mereka :)
Lawak sengal musim final exam :D
Aku & Bowling
Specky = Nerd ??
Part Time Keje Potong Ayam
Google @ Happy Halloween 31/10/10
Aku & Gitar Kapok
Miss Bee
Satu Hari di Old Taste Segamat!
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!