Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Carta Hati :)
Saturday, December 10, 2011 | 1 10 org tgh komen!



Hari ni tibe2 ade mood nak story mory pasal bestfrens aka BFFs. Sha percaya semua orang ada bff masing2 kan. Same goes to me. :) BFFs semua kutip kat time sekolah rendah, sekolah menengah, diploma dulu dan sampai sekarang even da sambung degree pon masih mencari BFFs.

Hari ni aku ada terbace luahan seorang insan yang pernah menjadi kawan rapat aku la. Sekarang masing2 pun dah course lain2. Entah lah nak cakap sentap tak la sentap sangat. Tapi cuma tak sangka die buat luahan hati die pastu share dengan' kengkawan rapat' die laa. Lama dah die wat. Dalam 3 tahun jugak la. Tapi aku still boleh baca lagi dan aku masih boleh tersenyum lagi. Tak sangka, depan aku baik, belakang aku boleh cerita macam2 sampai penuh satu webpage. Congrats friend, u just broke my heart. Dont be hypocrite!

Dear xxx;
Kalau kau baca ni belog aku ni weh, aku just nak cakap, terima kasih la sebab sudi kawan dengan aku selama ni. Aku tahu kau buat luahan memang saje nak bagi aku baca kan?So, Aku baca dan tak sangka orang akan wat camtu belakang aku. Satu lagi kau pon nak new chapter kan between us? Takde hal la. Mak ok je nok. Kau tukar no tak beritahu aku, penat aku kol kau, sms kau, tapi tak berbalas. Aku masih ok lagi. Aku ingat lagi, kau tak nak share hint untuk final exam, alasan kau sebab aku tak nak study dengan kau. Aku still boleh senyum lagi. Friend, everything because of you, i will do. Aku masih ingat lagi, kau bising kat aku sebab kan aku tak de lesen kete sebab menyusahkan kau nak hantar aku ke kelas. Maafkan aku kawan sebab kan aku banyak nyusahkan kau. Tapi jangan risau kawan, sekarang aku dah lesen dan sekarang jugak aku dah semakin jauh dari kau n takkan nyusahkan kau lagi. Maaf kan aku kawan.


CARTA HATI SAYA ;)



Wan Farhana

Ini Anna,BFFs aka housemate aka roomate yang paling banyak tolong aku. Tak kira la dari segi eseimen ke, soal agama ke, pendek cakap die tahu semua la.

Anna kalau baca belog kite ni, kite nak cakap awak baik sangat dengan kite. Walaupon kadang2 kite de selisih faham tapi awak tahu je nak pujuk kite. Tengs awak sebab sudi jadi kawan kite. Insyallah kite akan jadi kawan baik sampai bila-bila.




Shafadzilah

Ni zila, bff Sha. First time jumpe dalam kelas bila sambung degree. Orang Melaka ;) Sama-sama budak Diploma Akaun. Tak sangka boleh jumpe budak yang satu kepala. Gila-gila cam Sha jugak. Zila, tengs jugak sebab sudi jadi kawan susah senang aku. Tak penah merungut dan hantar je aku nak pergi mane. Iloveyoufriend ;)



Farawahida

Rara. Sweet names like the owner. Lembut-lembut keras hati. Kalau gaduh mesti kite yang kene tegur dulu. Ra, aku sayang kau sangat. Walaupun kite baru rapat last sem diploma aku, tapi aku macam kenal kau lama dah. Maafkan aku kalau aku banyak nyusahkan engkau. Aku tetap ingat kenangan kite time kat Segamat dulu. Lepak-lepak kat Dataran Merdeka, etc.
Kalau kau terasa dengan aku, aku mintak maaf awal-awal taknak engkau berdendam dengan aku.


Ramai lagi BFFs yang tak sempat nak cerita. Nanti emo lebih.
Zatil, Nadia dan Jamilah : awak tetap kawan terbaik saya. Sayang korang sangat.

Ok. Sampai sini jer. Nak kena edit video arab (BAB451) pulak. Okbai.




xoxo ;)

Labels: , , , ,



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Jom Hilangkan Stress Anda!
Antara Telur, Lobak & Kopi
Pilih yang paling cantik
Fenomena Angry Bird ;)
Si Bunga Comel ;)
Semester Baru ;)
Perasaan aku siapa nak jaga ??
Jom sambung study :)
Award Buddy Blogger Utk Follower Tercinta =)
Nice Blog Award =)
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!