Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Perasaan aku siapa nak jaga ??
Friday, January 14, 2011 | 10 10 org tgh komen!




Kau sedar tak kau selalu menyinggung perasaan aku... ? Aku tak kesah kalau aku putus cinta.. tapi aku kisah kalau kawan sendiri a.k.a bestfren yang pura2 baik macam talam dua muka... Semakin hari aku semakin geram tengok gelagat kau yang cuma nak raih perhatian... Kalau kau jenis suka yang tarik perhatian orang lain, aku tak kesah... kau boleh masuk AF, Mentor ke.. itu pun kalau kau ada bakat.. tapi masalah nye, kau cuma ada bakat talam dua muke jew.. Kau tak boleh pergi jauh kalau setakat bakat camtuh jew..

Kau akan cari aku bila kau ada masalah.. Bila time kau happy2.. kau tak pernah nak ingatkan aku..

Kau sedar tak.... aku kecewa dengan sikap kau... Kecewa sangat2.....

Aku maafkan kesalahan kau 5 tahun lepas...

Aku tetap maafkan kau walaupon aku taw cikgu kelas benci kan aku disebabkan mulut kau...

Aku buat2 tak dengar time kau perli2 aku dulu..

Aku masih kawan dengan kau mase orang lain boikot kau dulu....

Aku masih layan kau baik sebab aku pikir kau boleh berubah...

tapi aku nak berterima kasih pada kau... di sebab kan kau... aku berusaha nak sambung study kat tempat aku tak kan nampak muka kau...

terima kaseh kawan...

atas segala yang berlaku 5tahun lepas...sampai hari ini...

aku tak kan pernah nak lupakan segalan kenangan ''MANIS'' kita bersama...

cuma aku nak kau sedar...

muhasabah diri...

insaf...

jangan pernah kau cari kesalahan orang lain, sebab setiap orang tidak sempurna...

dan sentiasa percaya dengan hukum karma...

hari ni maybe hari kau... esok lusa tak sape yang tahu...

Jangan pernah cuba untuk jadi diri orang lain jadi la diri sendiri itu yang lebih hakiki....







Labels: ,



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Jom sambung study :)
Award Buddy Blogger Utk Follower Tercinta =)
Nice Blog Award =)
"Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway"
2011 : Tahun baru, Azam baru, & Tempat baru
Kami Admin Kami Blogger Malaysia
Sepetang bersama mereka :)
Lawak sengal musim final exam :D
Aku & Bowling
Specky = Nerd ??
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!