Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
TOP 5 ANDROID GAMES MUST HAVE!
Wednesday, April 24, 2013 | 1 10 org tgh komen!





1. Kopi Tiam

Percaya atau tidak, game ini dihasilkan oleh anak Malaysia sendiri yang bernama Afzainizam Zahari. Game yang wajib ada sebab sangat best disamping dapat menambah ilmu tentang menu makanan yang berada di Malaysia sendiri termasuk masakan Melayu, India dan Cina. Boleh download game ini secara percuma, cuma cari carian-Kopi Tiam Mini di Google Play. Kalau pemain tegar macam aku ni memang aku dah siap beli full version dengan harga $1.85 sahaja (kalau currency Malaysia dalam lingkungan RM6.10)





2. Candy Crush Saga
Aku memang dah addicted dengan game ni. Game nampak macam senang tapi sebenarnya sendiri mau ingat. Haha. Yang letihnya, game ni memerlukan 'LIVE' @ nyawa untuk teruskan permainan. Memerlukan kira-kira 30minit untuk menerima '1 LIVE'. Kalau nak lagi layan, game ini perlu di 'connect' dengan akaun FB untuk terima 'Gift' dari rakan-rakan FB anda yang berbentuk 'live'. Settle masalah bukan?




3. Temple Run 2

Game yang ngetop bangat di tempat ketiga. TEMPLE RUN 2. Better as compare for earlier version of Temple Run. Berlari la anda sejauh mana yang mungkin dan menghadapi liku-liku kehidupan. Chewahh. Korang boleh gunakan 'GEMS' untuk 'SAVE LIVE'. Maknanya, tak payah repeat balik berlari dari tempat bermula. 



4. Benji Bananas

Jom kita merasai pengalaman untuk bergayut pada dahan-dahan yang rapuh dengan menggunakan jari sahaja. ^^. Player kena mengumpul pisang sebanyak mana yang boleh dan melaksanakan goals untuk peringkat seterusnya. Sangat mencabar dan seronok. 


5. Subway Surfers

Yang terakhir untuk entri kali ni, Subway Surfers. Bukan roti Subway tu taw. Permainan yang berkonsepkan running game, sama seperti Temple Run 2 tapi yang ni lebih berwarna-warni. Kumpul duit untuk upgrade kan  surfer. 



Amacam, dah cuba belum semua game ni? Semua game diatas adalah percuma dan boleh download di Google Play Store. Sesuai untuk semua jenis android. 

Selamat Mencuba. 

xoxo,

Labels: , , , , , , , , , , ,



Older Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Review Samsung Galaxy S3
RUJUKAN, TIPS DAN PANDUAN MENJAWAP EXAM PTD 13 APR...
The Croods (2013) the Best Movie Ever
INFORMASI: PANDUAN UNTUK MENJAWAP SOALAN EXAM PEPE...
SPM.
Say YES to Huddle XS Mobile Hotspot (YES 4G)!
Blogskin pulak.
Senarai Pemenang Bertuah MissSha & Diffusionanez ...
Senarai Peserta & Blog yang Join MissSha & Diffusi...
MissSha & Diffusionanez Shoppe 1ST GIVEWAY!
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!