Ohlala,thatsmynickname!
Follow Dashboard
Aku Perosak??
Tuesday, March 9, 2010 | 0 10 org tgh komen!



my beloved hp and external





Hujung bulan Februari 2010, macam2 perkara yang berlaku kat aku.. Malang betul nasib aku tahun 2010 nih.. Macam2 masalah yang datang silih berganti.... Kadang2 fed-up jugak tapi qada dan qadar Allah dah tentukan.. Nak xnak terpaksa menghadapi segala masalah yang mendatang...





1# Handphone aku rosak

mule2 keypad je rosak, bila dah anta repair.. cine kedai tuh cakap kebel hp aku rosak... terbang rm100.... dah dapat gune dalam seminggu skrin lcd pulak rosak.. adoi2..... malas aku nak g anta repair da... tunggu la dulu kewangan stabil dulu.. hehe.. actually, hp tu hp kesayangan aku... abg ipar aku yang bagi sebab dapat result ok.. huhu....




2# simkad maxis aku rosak...

lepas satu, satu problem datang.... simkad maxis aku tuh aku pakai mase form 4 lagi tuh... sayang nombor tu cantik.. elok aku baru pas topup rm10 simkad tu da xleh nak detect network esok pagi nya... tensen2 aku... nak g amik simkad baru kat Maxis centre duit lagi... Duit2...
penting betul duit zaman sekarang ni....huhu last2 sampai ke hari ni aku x amik sim kad baru..=(



3#external hardisk pon rosak???

aku beli external kat pc fair taun lepas kat Village Mall RM 180 untuk 250gb brand Hitachi.... Semalam g ke kolej Sempana Alam Buana(SAB) untuk settle assignment FAR360 untuk presentation sok... Aku bawak just nak save assignment dalam external tuh ( xlayan r pendrive..heheh) masuk je laptop member aku, kitorang tuka2 movie... tibe2 je not responding terus x detect external aku... masuk kat laptop lain pon same.. xdetect.. kecewe aku babe... byk mende dalam tu.... assignment pon ade.. Nasib baik assignment ETR300 aku dah buh dalam pendrive bagi kat Fa da... klau x... mau x bunuh diri... huhu sedih2..... kenape la malang sangat hidup aku sem ni... huhu.....





Tapi xpe... aku redha kalau Tuhan mahu menguji aku.. Aku rela... huhu..... Aku pernah dengar dalam Music.fm kot... Deejay tu cakap.. kesusahan yang kita alami hari ini menentukan kesenangan hari esok...... Betul tuh... Aku harap lepas aku leh dapat kesenangan plak setelah pe yang aku alami selami ni... Aminnnn...






p/s : sabar menghadapi dugaan hidup.. belajar menerima kenyataan.
simpan duit beli blackberry storm...heheh



Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer


Welcome to my page blogger :)

MissSha, Cat lover

Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah


Diary About Stuff Site


Let's Talk!


MyRecentStories!

Rule of Friendship
Aku vs Kawan??
Family Routine =p
Aku Cemburu!!
:: Anak buah baru::
::Damai - Ito - Geng: Pengembaraan Bermula::
::Be A Ninja In 30 Seconds::
::Make-up - Simple Fast::
::Make-up - Aurora Eyes::
::Make-up - Seductive Vampire::
The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Re-edit & Own by : MissSha

Best View at GOOGLE CHROME!