
SPM. Thursday, March 21, 2013 | 0 10 org tgh komen!
![]() Result SPM sudah keluar oiii.
Harini, 21 Mac 2013, hari keputusan SPM akan keluar. Good luck adik-adik yang lahir pada tahun 1995 yang semestinya super neves dan dan tak sabar-sabar nak tengok hasil usaha sendiri dalam slip result SPM nanti. Insyallah, kalau sudah berusaha, berdoa dan bertawakal kepada Allah SWT, pasti diberkati dan beroleh kejayaan pada hari ini.
A is something but is not everything.
Apa yang keputusan yang keluar pada hari ini, bukan la penentu segalanya. Masih jauh lagi langkah adik-adik semua untuk berjaya. Berserah dan tawakal kepada penentu segalanya, iaitu Tuhan yang Maha Esa, Allah SWT.
Kehidupan selepas SPM ?
Selepas SPM, kemanakah hala-tuju adik? Sambung belajar, bekerja atau mendirikan rumah-tangga ? Itu semua pilihan adik-adik yang pasti akan pilih. Nasihat
![]() Labels: ::e x a m::, ::f a m i l y::, ::f r i e n d::, ::m y s t o r y::, ::n a s i h a t::, ::s t u d e n t::, Result, SPM2012 Lawak sengal musim final exam :DWednesday, November 3, 2010 | 0 10 org tgh komen!
Salam... Pagi tadi aku ada paper account.. tido semalam dalam pukul 2a.m pastu bangun balik nak dekat 6am.. Lepas subuh terus je ngadap buku... refresh kan balik.. takut2 terlupe... ^^ Gerak ke kampus pukul 8.30am.. elok sampai jew kat depan dewan.. gossip2 cikit dgn classmates pengawas dah panggil masuk... Paper FARxxx sila masuk ke dalam dewan... Kitorang pon masuk dgn confident sekali.. hahaa pakai duduk je mane2 seat... keluar kan mende yg penting & guna dalam exam ; pen, liquid, highlighter, ruler, calculator, slip exam, card matrix & etc... sambil dengar pengawas membebel, aku dgn semangat tulis kt slip attendance tuh... tgh rilex2, aku toleh ke kanan, classmate aku gamit2 tangan die... aku heran la da knape nk bye2 lak ni... pastu minah tu tunjuk meje kat belakang die.. baru aku sedar kitorang selamba jew duduk kat seat kelas lain.. dengan muka malu2 macam lalu depan mak mertua kitorang pon bangun ke tempat yg sepatutnya .. Rupe2 nya ramai lagi student lain yg salah seat... hahha Ada minah ni nak duduk kt seat yg aku salah duduk tuh... Sempat aku pesan kat minah tu ; '' erk.. kitew dah tulis kt slip attndce tuh, nnt awk liquid eaa" =================================================================== Abis exam dalam pukul 12.00pm, aku pon balik la naik bas uitm ngadap lappy.. ye la dah 2ari xon9.. baru on9 ni update blog jew & jejln blog org =) sakit2 badan la main bowling semalam.. Labels: :: p i c t u r e ::, ::e x a m::, ::m y s t o r y::, ::s t u d e n t:: |
Disclaimer ![]() Welcome to my page blogger :) MissSha, Cat lover Full-time student. Last semester Degree. Currently Practical trainee in Gurun, Kedah Let's Talk!
MyRecentStories! TOP 5 ANDROID GAMES MUST HAVE!
Review Samsung Galaxy S3
RUJUKAN, TIPS DAN PANDUAN MENJAWAP EXAM PTD 13 APR...
The Croods (2013) the Best Movie Ever
INFORMASI: PANDUAN UNTUK MENJAWAP SOALAN EXAM PEPE...
SPM.
Say YES to Huddle XS Mobile Hotspot (YES 4G)!
Blogskin pulak.
Senarai Pemenang Bertuah MissSha & Diffusionanez ...
Senarai Peserta & Blog yang Join MissSha & Diffusi...
The Credits! |